Sunday, March 14, 2010

Ohh Assignment !!!




Lokasi : Studio Sri Mersing
Masa : Dari ptg smpai mlm!
Tukang Teman : Muhammad Yunus Bin Zainalabidin




Fuh ! Berlambak2 assignment "menyerang" aku . skrg ni aku rse mcam tak ckup tngan je nk buat smua assignment . actually , tgh buat assignment bhase gunaan tntg teater tradisional . aku dgn brsemangat kental nk cari maklumat kat internet , tpi hampeh ! 1 ape pun tak dpt ! mmber aku yg temankn aku mse ni group dgn kumpulan laen . tmbh pulak , dia jadi "sleeping partner" je ! aish ! ini tidak adil ! rse mcam nk buat mogok je . kalo korAng kat tmpt aku , ape yg korAng buat stelah berusaha mncari mklumat ? msti rmai kta :


" online facebook ah ! "



Ya! mmg itu yg aku buat . hua3x . bkn itu je , sgla ape yg brkait rpat dgn ONLINE aku bukak . Aku rse kaLo intrnet tu bleh brckap msti intrnet tu da sound " weyh! tak de muka laen ape nk online " Hurm , Lpas tu .. mmber aku yg sorAg ni tiba2 je bleh plak play lgu :




Kuatkuat plak tuh . Huh ! aku tak bleh dgr lgu yg ada unsur2 Lady Gaga ni . Lpas tu , mission nk cari maklumat pun tergendala dgn " Performance Tidak Rasmi " kteorAng . ha5x . tak tau la bile nk smbug buat assignment . Last2 kteorAg balik ostel dgn kpenatan brdansa je . he3x ... :)

1 comment:

  1. wah........
    kaum2 nok bekerjasama...
    berganding bahu...
    paperpown..
    hormati senior anda
    demi menjamin kesejahteraan puncsk perdana.
    wahhhhhhhhhh..
    statement...
    mengalahkan menteri pembangunan wanita..
    huhuhu...

    ReplyDelete